Togetherness..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 28, 2008

Aku juga wanita

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan
Dan membuat tuli telinga
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini
Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cintaS
elayaknya manusia
Satu yang ku mahu
Ku wanita…
Yang hanya perlu kau fahami

Aku tertarik dgn lirik dari Siti ni..(even im not a big fan of Siti..oppss!).. Liriknya mmg kne utk sume wanita2 kat luar tu.. ~
Aku wanita aku kaum hawa , Yang memang rapuh hatinya.. mmg btul org kate wanita manusia lemah, hatinya cepat terusik jika org tersyg menyakiti mereka. mudah memaafkan tetapi sukar melupakan.. itu fakta yang harus lelaki terima.. tetapi si lelaki ‘mungkin’ ckpnye aku terima tetapi dalam hatinya kau ni mengada-ngada, benda kecik pun xbleh terima.. esok2 kembali dengan perangai lama.. camne wanita nk percaya lelaki lagi.. lelaki diturunkan untuk menyayangi wanita tetapi jika mereka sendiri yang tak jujur, dgn siapa lagi wanita harus meletakkan kepercayaannya??


mungkinkah tiada lagi lelaki jujur didunia ni?? hmm…

No comments: